Переглядів: 39 Час на прочитання: < 1
Лайфхаки

SMS-маркетинг знайшов широке застосування у багатьох сферах бізнесу, включаючи ресторанний. Він за правом вважається одним із найбільш ефективних інструментів для залучення нових та утримання існуючих клієнтів. При цьому СМС розсилка має використовуватись систематизовано з чітким визначенням завдань та шляхів їх виконання. Для цього важливо поділити її на три напрями, які рекомендується вести окремо.

1 – Залучення нових клієнтів

Існує чимало способів залучити до ресторану чи кафе нових відвідувачів. Якщо говорити конкретно про СМС-розсилку, можна виділити три основні інструменти:

  • геотаргетинг – відправлення рекламних повідомлень до найближчих районів та вулиць для очікування максимально швидкого результату;
  • вітальні розсилки – надсилання SMS з інформацією про ресторан, а також вітальним бонусом;
  • знижки та акції – регулярне оповіщення потенційних відвідувачів про акційні пропозиції та знижки на ті чи інші страви.

Важливим моментом, який визначає, чи буде СМС розсилка успішною, є використання різних сервісів, зокрема LBS і HLR-запит.

2 – Утримання клієнтів

З метою утримання відвідувачів рекомендується повідомляти про нараховані бонуси, акції, накопичувальні знижки та різні програми лояльності. Також СМС розсилка може використовуватися для нагадування про заброньований столик, термін дії бонусів, святкові повідомлення та надання іншої інформації. Рекомендується інформувати постійних клієнтів про зміни в меню, нові страви та сезонні пропозиції.

3 – Підвищення відвідуваності та продажів

Досягти цієї мети можна за допомогою комбінованої роботи адміністрації та маркетингового відділку. Рекомендується розробити перелік спеціальних заходів (концерти живої музики, коктейльні вечори, спецпропозиції на вихідні), про які ви зможете сповіщати за допомогою SMS-розсилок. Також ефективним інструментом збільшення відвідуваності будуть обмежені за часом акції. Цікавим рішенням буде розсилка повідомлень з опитуваннями та залучення зворотного зв’язку. Це забезпечить діалог із клієнтами та допоможе покращити сервіс.

Грамотне використання SMS-розсилок дозволить утримати постійних клієнтів, залучити нових відвідувачів та суттєво збільшити продажі.

Поділитися:

Наскільки публікація корисна?

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Середня оцінка 0 / 5. Кількість оцінок: 0

Оцінок наразі немає. Поставте оцінку першим.