Новости

Частина філософії шеф-олії Стожар – сприяти розвитку професійної української кулінарії. Компанія реалізовує її у співпраці з клубом готельєрів і рестораторів Hoteliero (компанія, що створює головні події у сфері гостинності в України) протягом останніх трьох років.

Співпраця охоплює партнерство у профільних заходах, взаємодію із провідними шеф-кухарями та розширення асортименту олій, які надають стравам вишуканого смаку. Tomato.ua розповість детальніше про партнерство.

У листопаді 2021 року Стожар підтримав одразу дві гучні події в межах партнерства з Hoteliero. Так, зокрема, 27 листопада під гаслом «Трансформація: сила змін» відбулася наймасштабніша у Східній Європі щорічна професійна подія для кухарів, шеф-кухарів та власників ресторанного бізнесу Creative Chefs Summit 2021.

Бренд СТОЖАР у супроводі найкращих світових та українських шефів долучився до великого і всебічного дослідження теми глобальної зміни культури споживання під впливом Covid-19. Компанія також знайомила гостей події з усіма своїми продуктами, допомагаючи віднайти ідеальний баланс між модерним і традиційним. Відвідувачі дізналися, як за допомогою високоякісної рафінованої олії, лінійки моноолій Premium Select та купажованих олій СТОЖАР FUSION створити кулінарні шедеври.

Ольга Твердохліб, керівник відділу маркетингу компанії Kernel, розповідає:

«Бренд СТОЖАР залишається незмінним інгредієнтом української гастрономічної культури, і водночас сміливо йде на зустріч викликам сучасності. Ми постійно вивчаємо сегмент HoReCa та реагуємо на його потреби, пропонуючи професіоналам індустрії нові рішення та корисні продукти».

28 листопада Стожар традиційно підтримав головну професійну подію ресторанної індустрії України – IX Національну премію СІЛЬ. Премія заснована у 2013 році компанією Hoteliero з метою відзначення кращих ресторанів країни, а також розвитку галузі гостинності в цілому.

Цього року 145 закладів-фіналістів з усієї країни боролися за перемогу у 17 номінаціях Премії. На правах партнера події Стожар вручив нагороду найкращому м’ясному ресторану року, яким став STEAK HOUSE (Київ). Бренд також відзначив переможця ексклюзивним подарунком – однією тонною шеф-олії СТОЖАР.

Мар’яна Голота, бренд-менеджер компанії Kernel, найбільшого у світі виробника та експортера соняшникової олії, поділилася враженнями:

«Для нас велика честь і відповідальність вже третій рік поспіль бути партнером найвизначнішої події ресторанної галузі України – Премії СІЛЬ! Вітати найкращих, стимулювати розвиток індустрії, шукати інноваційні рішення та нові сегменти ринку… Це варте найбільших зусиль, адже від результату перемагають усі!»

Андрій Скіп’ян, СЕО компанії Hoteliero, розповідає:

«Навіть за умов кризового прискорення та всесвітньої невизначеності ми продовжуємо рухатися до своєї мети – зробити Україну найбільш гостинною країною в Європі. У такі моменти надійне партнерство з брендом Стожар – це те, що дає наснагу на осмислення глобальних змін і пошук відповідей на питання: як кожному з нас зберегти себе, але й бути готовими до нового, як творити майбутнє і змінювати світ гастрономії на краще!».

Для Стожар ці досягнення – лише початок!

Всеукраїнська премія Сіль 2021: які ресторани стали переможцями

Поделиться:
Показать все

Читать статьи о Киев

Показать Все Показать все

Читать статьи о Новости

Показать Все