Комунікація з гостями ресторану – невід’ємна й дуже важлива частина функціонування будь-якого закладу харчування. Обслуговування клієнтів починається ще задовго до його візиту, а саме – в той момент, коли він починає думати про ваш заклад. Тому варто забезпечити високий рівень сервісу вже на цьому етапі.
На попередню оцінку про кафе, бар або ресторан впливає багато факторів:
- Подача в соціальних мережах: Instagram, Facebook, Telegram та інші.
- Наявність сайту з детальною інформацією про ресторан, кухню тощо.
- Репутація, оцінка в Google та відгуки гостей.
- Кухня та меню, способи оплати.
- Доставка страв, самовивіз.
- Цінова політика, спеціальні пропозиції та акції.
- Способи зв’язатися з закладом: телефон, соціальні мережі, зворотній зв’язок, чат-бот електронна пошта.
Один із найзручніших і найпопулярніших способів комунікації – телефонний дзвінок. Ви можете інформувати гостей про цікаві новинки та актуальні акції, запрошувати на події, пропонувати долучитися до програми лояльності і т.д. Клієнт може дізнатися всю необхідну інформацію про заклад, його особливості та переваги. Гість всього за кілька хвилин забронює столик на необхідну дату й час. Дізнається, яке меню функціонує, які страви та напої пропонує ресторан, чи є у меню вегетаріанські позиції, страви без глютену тощо.
Як обрати номер для ресторану?
Оптимальний варіант 0-800. Це зручний номер, за яким ваші гості або потенційні клієнти можуть зв’язатися з менеджером або іншим представником ресторану чи працівником офісу. Одна з його головних переваг – у тому, що він повністю безкоштовний. Ви можете телефонувати безоплатно з будь-якої мережі, навіть якщо на рахунку немає коштів. А ще це єдиний номер на всю країну – він доступний у будь-якому куточку України. Гості можуть дзвонити за цим номером з міського телефону або ж з мобільного, незалежно від оператора.
Номер 0800 купить може ресторан, кафе, бар, кав’ярня, кондитерська, паб, їдальня та будь-який інший заклад харчування.
Переваги номерів 0-800
Використання номера 0800 має безліч переваг:
- покращує рівень обслуговування та сервіс ресторану;
- оптимізує роботу команди;
- приваблює нових клієнтів;
- доступність, швидкість, зручність для клієнтів, що відображає турботу;
- допомагає проінформувати та «підігріти» гостей, які давно не були в закладі;
- робить візит більш комфортним, а бронювання столику – швидким і зручним;
- створює позитивний імідж і чудову репутацію ресторану, кафе, бару або іншого закладу.
Вам не доведеться використовувати номери різних операторів і вказувати їх на сайті, щоб забезпечити вигідність дзвінків для клієнта. Номер 0800 універсальний і безкоштовний для всіх операторів. Він упізнаваний, легко запам’ятовується та викликає довіру.
Не менш важливі характеристики – гнучкість і практичність. Ви можете підключити голосове меню, встановити індивідуальний графік роботи, а також розподіляти дзвінки між працівниками кафе.
Підключайте номер 0800 прямо зараз – зробіть ваш заклад ще кращим.