В рамках благодійної колаборації Dolce Far Niente
На початку літа два знакових львівські бренди об’єднались з благодійною метою: спеціально до виходу літньої колекції аксесуарів Dolce Far Niente від POELLE кондитерська SHOco. створила десерти у формі лимона. Такі самі лимони — тільки вʼязані — прикрашали сумки модного бренду.
Завдяки продажу авторських десертів POELLE x SHOco. вдалось зібрати 150.000 гривень, які цього місяця були передані у Фонд Марії Примаченко на будівництво нового музею.
«У живописі, скульптурі та поезії ми знаходимо натхнення для наших колекцій. Тому підтримка культурних ініціатив та інституцій – важлива частина всесвіту POELLE. Ми надзвичайно вдячні команді SHOco. за співпрацю — це саме той випадок, який можна назвати «синергією», — каже креативний директор POELLE Павло Попко.
«Ми щиро вдячні POELLE та SHOco. за цю натхненну колаборацію, яка об’єднала моду, гастрономію та мистецтво заради благородної мети. Для нашого Фонду це не лише підтримка, а й знак того, що українська культура має силу об’єднувати людей та бізнес навколо великої мрії — збереження і популяризації спадщини Марії Примаченко у світі», — каже засновниця та директор Prymachenko family foundation Анастасія Примаченко.