У часи коронавірусу та карантину в Україні, похід до ресторану чи кафе має бути не тільки приємним і смачним, але й безпечним. Саме тому на порталі Тomato додали нову функцію для наших читачів, яка допомагає обрати безпечний заклад.
Ресторани, які дбають про безпеку, можуть про це заявити за допомогою позначки COVID_SAFE. Вона підтверджує, що заклад приймає усі заходи проти Covid-19, встановлені МОЗ. Адміністрація ресторанів може підтвердити заходи, які приймають для безпеки відвідувачів. І ті заклади, які це зробили, мають спеціальну позначку. За словами споживачів, така відкрита політика ресторану допомагає їм відчути себе більш спокійно. Шукати позначку треба зліва у нижньому кутку.
У цілому можна сказати, що тепер наш величезний каталог кращих ресторанів України став ще зручніше.
Про які заходи йде мова
Проаналізувавши постанову МОЗ №32 від 2 червня 2020 року «Про внесення змін до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби», можна виділити такі заходи:
- До роботи допускають лише здорових працівників з температурою не вище 37.2С. Усім проводять температурний скрінінг;
- На вході до закладу або поруч з місцем видачі замовлень має бути місце для обробки рук спиртовмістними антисептиками. Про необхідність процедур тут нагадують наклейки;
- Біля місць потенційного скупчення людей має бути нанесене маркування для перебування в черзі для дотримання дистанції не менше 1,5 метрів;
- Відстань між сусідніми столами має бути не менше 1,5 метрів. За одним столом можуть одночасно перебувати не більше 4-х клієнтів, а та частина столу, яка розрахована більш, ніж на 4-х осіб, відокремлена перегородкою;
- Меню розміщується для безконтактного ознайомлення біля входу або у місцях, де приймають замовлення. Також можливе використання на столах меню з матеріалу, що дозволяє обробку дезинфікуючим засобом;
- Замовлення видають у багаторазовому посуді, якщо є умови миття посуду при високих температурах в посудомийній машині з використанням миючих засобів;
- Є можливість безготівкового безконтактного розрахунку.Вимоги до закладів, що здійснюють обслуговування на виніс та/або на відкритих майданчиках:1. Можливе дистанційне замовлення;
2. Відсутня черга;
3. Замовлення видають із собою виключно в закритому пакуванні;
4. Їжу готують на відкритих кухнях лише при наявності спеціальної перегородки;
5. Страви, напої, таці надаються персоналом закладу на прохання відвідувача, самообслуговування виключене;
6. Працівники одягнені в медичну маску або респіратор, окуляри або захисний екран та одноразові рукавички;
7. Кожен працівник знає та виконує правила використання та утилізації масок та рукавиць;
8. В санвузлах та сповивальних кімнатах є рідке мило, антисептики та паперові рушники;
9. Обов’язкове вологе прибирання виробничих приміщень, місць контакту рук працівників та клієнтів кожні дві години;
10. Про усі обмеження та умови обслуговування в закладі, можна дізнатися на офіційних ресурсах та соцмережах.
Варто зазначити, якщо ресторан має позначку COVID_SAFE на сайті, то ці заходи — це мінімум того, що робить заклад для боротьби з коронавірусною інфекцією. Насправді їх може бути ще більше, адже у кожному місці є ще свої додаткові правила безпеки.
Як долучитися до групи ресторанів COVID_SAFE
Тепер кожен ресторан може ще більше розповісти, як дбає про безпеку та комфорт своїх клієнтів і вказати ряд заходів, які виконує адміністрація ресторану для захисту своїх відвідувачів від COVID-19. Якщо ваш ресторан дійсно дотримується правил безпеки, то про це варто казати. Відвідувачі повинні знати, що саме ваш заклад безпечний.
Функція COVID19- SAFE доступна для профілів усіх закладів ресторанного господарства України абсолютно безкоштовно. Підтвердити заходи безпеки можна в особистому кабінеті профілю закладу. Якщо доступу немає, то необхідно зв’язатися з Tomato через електронну пошту [email protected], спільноту в Facebook чи спеціальну форму на сайті.
Відвідувачам: залишайте відгуки
Пам’ятайте, що відгуки допомагають, як майбутнім відвідувачам, так і власникам закладів. Діліться вашими враженнями від ресторану: про чистоту, інтер’єр, сервіс та страви. Це допоможе удосконалити те, що вам не до вподоби. Також важливо писати не лише про негативний досвід, а й про те, що сподобалось. Можливо, що саме ваш коментар стане натхненням для персоналу закладу тримати планку. Тим більш позитивні відгуки — це підтримка улюбленого ресторану в такий непростий період.
Забронювати столик в улюбленому ресторані можна на сторінках порталу або через зручний додаток. Смачного!