Переглядів: 17209 Час на прочитання: 3 хв
Новости

У часи коронавірусу та карантину в Україні, похід до ресторану чи кафе має бути не тільки приємним і смачним, але й безпечним. Саме тому на порталі Тomato додали нову функцію для наших читачів, яка допомагає обрати безпечний заклад.

Ресторани, які дбають про безпеку, можуть про це заявити за допомогою позначки COVID_SAFE. Вона підтверджує, що заклад приймає усі заходи проти Covid-19, встановлені МОЗ.  Адміністрація ресторанів може підтвердити заходи, які приймають для безпеки відвідувачів. І ті заклади, які це зробили, мають спеціальну позначку. За словами споживачів, така відкрита політика ресторану допомагає їм відчути себе більш спокійно. Шукати позначку треба зліва у нижньому кутку.

У цілому можна сказати, що тепер наш величезний каталог кращих ресторанів України став ще зручніше.

Про які заходи йде мова

Проаналізувавши постанову МОЗ №32 від 2 червня 2020 року «Про внесення змін до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби», можна виділити такі заходи:

  1. До роботи допускають лише здорових працівників з температурою не вище 37.2С. Усім проводять температурний скрінінг;
  2. На вході до закладу або поруч з місцем видачі замовлень має бути місце для обробки рук спиртовмістними антисептиками. Про необхідність процедур тут нагадують наклейки;
  3. Біля місць потенційного скупчення людей має бути нанесене маркування для перебування в черзі для дотримання дистанції не менше 1,5 метрів;
  4. Відстань між сусідніми столами має бути не менше 1,5 метрів. За одним столом можуть одночасно перебувати не більше 4-х клієнтів, а та частина столу, яка розрахована більш, ніж на 4-х осіб, відокремлена перегородкою;
  5.  Меню розміщується для безконтактного ознайомлення біля входу або у місцях, де приймають замовлення. Також можливе використання на столах меню з матеріалу, що дозволяє обробку дезинфікуючим засобом;
  6. Замовлення видають у багаторазовому посуді, якщо є умови миття посуду при високих температурах в посудомийній машині з використанням миючих засобів;
  7. Є можливість безготівкового безконтактного розрахунку.Вимоги до закладів, що здійснюють обслуговування на виніс та/або на відкритих майданчиках:1. Можливе дистанційне замовлення;
    2. Відсутня черга;
    3. Замовлення видають із собою виключно в закритому пакуванні;
    4. Їжу готують на відкритих кухнях лише при наявності спеціальної перегородки;
    5. Страви, напої, таці надаються персоналом закладу на прохання відвідувача, самообслуговування виключене;
    6. Працівники одягнені в медичну маску або респіратор, окуляри або захисний екран та одноразові рукавички;
    7. Кожен працівник знає та виконує правила використання та утилізації масок та рукавиць;
    8. В санвузлах та сповивальних кімнатах є рідке мило, антисептики та паперові рушники;
    9. Обов’язкове вологе прибирання виробничих приміщень, місць контакту рук працівників та клієнтів кожні дві години;
    10. Про усі обмеження та умови обслуговування в закладі, можна дізнатися на офіційних ресурсах та соцмережах.
    Варто зазначити, якщо ресторан має позначку COVID_SAFE на сайті, то ці заходи — це мінімум того, що робить заклад для боротьби з коронавірусною інфекцією. Насправді їх може бути ще більше, адже у кожному місці є ще свої додаткові правила безпеки.

Як долучитися до групи ресторанів COVID_SAFE

Тепер кожен ресторан може ще більше розповісти, як дбає про безпеку та комфорт своїх клієнтів і вказати ряд заходів, які виконує адміністрація ресторану для захисту своїх відвідувачів від COVID-19.  Якщо ваш ресторан дійсно дотримується правил безпеки, то про це варто казати. Відвідувачі повинні знати, що саме ваш заклад безпечний.

Функція COVID19- SAFE доступна для профілів усіх закладів ресторанного господарства України абсолютно безкоштовно. Підтвердити заходи безпеки можна в особистому кабінеті профілю закладу. Якщо доступу немає, то необхідно зв’язатися з Tomato через електронну пошту [email protected], спільноту в Facebook чи спеціальну форму на сайті.

Відвідувачам: залишайте відгуки

Пам’ятайте, що відгуки допомагають, як майбутнім відвідувачам, так і власникам закладів. Діліться вашими враженнями від ресторану: про чистоту, інтер’єр, сервіс та страви. Це допоможе удосконалити те, що вам не до вподоби. Також важливо писати не лише про негативний досвід, а й про те, що сподобалось. Можливо, що саме ваш коментар стане натхненням для персоналу закладу тримати планку. Тим більш позитивні відгуки — це підтримка улюбленого ресторану в такий непростий період.

Забронювати столик в улюбленому ресторані можна на сторінках порталу або через зручний додаток. Смачного!

Поділитися:

Наскільки публікація корисна?

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Середня оцінка 1 / 5. Кількість оцінок: 103

Оцінок наразі немає. Поставте оцінку першим.

Показати все

Читати статті про General

Показати все Показати все

Читати статті про Здоровье

Показати все Показати все

Читати статті про Новости

Показати все