Переглядів: 1084 Час на прочитання: 2 хв
Новости

Дмитро Борисов – кухар, власник і бренд-шеф мережі ресторанів Gastrofamily (Oxota na Ovets, Любчик, Барсук, Канапа, Мушля та ін.). Ресторатор поділився підсумками 2021 року та своїм баченням трендів 2022 року в Україні. А також розповів, які уроки виніс. Tomato.ua розповість, що відбувається у ресторанному бізнесі.

Урок №1: Будь-яка компанія зараз – це IT-компанія.

Раніше головною метою ресторанного маркетингу було привести людину в ресторан, а зараз контакт із цифровим середовищем означає значно більше.

Урок 2. Швидкість є ключовою цінністю.

І у приготуванні продукту, і у прийнятті рішення.

Ще два роки тому люди готові були чекати на доставку їжі з улюбленого ресторану півтори години, зараз 30 хвилин – це вже надто довго.

Урок 3. Криза – це не тимчасова подія, а середовище, у якому ми живемо та робимо бізнес. Зміни – це єдина константа.

Урок 4. Майбутнє за гібридними бізнесами.

Урок 5. Немає жодної HR-кризи. Є нова реальність.

Молодь не шукає роботу, вона шукає для себе комфортне місце існування.

А ви згодні з Дмитром Борисовим?

Заведения на Подоле: кафе и рестораны, которые стоит посетить

Поділитися:

Наскільки публікація корисна?

Натисніть на зірку, щоб оцінити!

Середня оцінка 0 / 5. Кількість оцінок: 0

Оцінок наразі немає. Поставте оцінку першим.

Показати все

Читати статті про Київ

Показати все Показати все

Читати статті про Куда пойти

Показати все Показати все

Читати статті про Куди піти у Києві

Показати все Показати все

Читати статті про Новости

Показати все