Чернигов

Робота ресторану схожа на роботу складного механізму. Будь які фактори можуть вплинути на роботу всього закладу – чи то нестача офіціантів або їх непрофесіоналізм, чи то проблеми на кухні або карантинні обмеження.

Для того, щоб не залежати від обставин і суттєво економити час слід скористатися сервісами автоматизації замовлень. Це не звичайні food-агрегатори, не прості QR-меню, а комплексні рішення, які закривають більшість проблем.

У цій статті Tomato.ua розповість про сервіс Restorolla, який створила європейська команда розробників для систематизації, планування й автоматизації замовлень у закладах харчування.

​У чому переваги користування сервісом Restorolla?

Завдяки зрозумілому інтерфейсу та інтеграції з СRM додатково навчати персонал для роботи з додатком не потрібно. Після підключення одразу можно почати користуватися сервісом і пропонувати його клієнтам.

Якщо у закладі немає якісного інтерактивного меню, Restorolla зробить його безкоштовно.

Також додаток усуває проблему обслуговування іноземних клієнтів – автоматично визначає мовні налаштування в смартфоні гостей і відображає цифрове меню на їх рідній мові. Тому Restorolla вже успішно інтегрована в ряді закладів Кіпру, особливо в туристичних зонах острова.

​Мінімум контактів

Фільтри в додатку налаштовані таким чином, щоб мінімізувати спілкування персоналу з клієнтами. Виставлення рахунку та чайові, розсилка повідомлень про акції та знижки, внесення правок у меню не тільки прискорюють роботу закладу, але зберігають додатково від 5% додаткового прибутку.

Young couple in restaurant

У додатку також можна збирати дані про аудиторію і працювати з нею (групові та індивідуальні знижки, акції, бонуси), а також генерувати відгуки від клієнтів.

​Переваги автоматизації замовлень за допомогою Restorolla для клієнтів та гостей закладу

Щоб повечеряти в ресторані і зробити замовлення через додаток, клієнтам не обов’язково його завантажувати. Restorolla однаково ефективно працює і на смартфоні, і на ПК. Потрібно лише відсканувати QR-код і обрати бажану опцію:

  • Забронювати столик .
  • Замовити доставку.
  • Зробити замовлення в закладі.
  • Зробити попереднє замовлення.
  • Оплатити рахунок.

​Чому вигідно використовувати Restorolla?

  • Інтуїтивний інтерфейс – щоб зробити замовлення, достатньо декількох кліків;
  • Без завантаження – встановлення не потрібно, QR-код одразу переводить у меню. Працює на iPhone і Android;
  • Безконтактне обслуговування – відповідає усім вимогам МОЗ про безпечну роботу закладів громадського харчування;
  • Збільшення середнього чеку – інтуїтивне користування меню допомагає клієнтам дозамовляти страви, які підходять до їх основного замовлення;
  • 0% Комісії – додаток не стягує комісію з замовлень, зокрема на доставку або самовивіз;
  • Багатомовність – мова меню автоматично або в кілька кліків адаптується до звичної мови спілкування ваших клієнтів.

Більш детально про те, як користуватися додатком за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Yt5jvvI1wAA&ab_channel=Restorolla

Допомогти своєму закладу працювати швидше і ефективніше можна. І для цього не завжди потрібна реклама і нові співробітники. Достатньо буває розумної автоматизації, яку дає Restorolla.

Поделиться:
Показать все

Читать статьи о Винница

Показать Все Показать все

Читать статьи о Днепр

Показать Все Показать все

Читать статьи о Запорожье

Показать Все Показать все

Читать статьи о Киев

Показать Все Показать все

Читать статьи о Лайфхаки

Показать Все Показать все

Читать статьи о Львов

Показать Все Показать все

Читать статьи о Новости

Показать Все Показать все

Читать статьи о Одесса

Показать Все Показать все

Читать статьи о Харьков

Показать Все Показать все

Читать статьи о Черкассы

Показать Все Показать все

Читать статьи о Чернигов

Показать Все