Дмитро Борисов – кухар, власник і бренд-шеф мережі ресторанів Gastrofamily (Oxota na Ovets, Любчик, Барсук, Канапа, Мушля та ін.). Ресторатор поділився підсумками 2021 року та своїм баченням трендів 2022 року в Україні. А також розповів, які уроки виніс. Tomato.ua розповість, що відбувається у ресторанному бізнесі.
Урок №1: Будь-яка компанія зараз – це IT-компанія.
Раніше головною метою ресторанного маркетингу було привести людину в ресторан, а зараз контакт із цифровим середовищем означає значно більше.
Урок 2. Швидкість є ключовою цінністю.
І у приготуванні продукту, і у прийнятті рішення.
Ще два роки тому люди готові були чекати на доставку їжі з улюбленого ресторану півтори години, зараз 30 хвилин – це вже надто довго.
Урок 3. Криза – це не тимчасова подія, а середовище, у якому ми живемо та робимо бізнес. Зміни – це єдина константа.
Урок 4. Майбутнє за гібридними бізнесами.
Урок 5. Немає жодної HR-кризи. Є нова реальність.
Молодь не шукає роботу, вона шукає для себе комфортне місце існування.
А ви згодні з Дмитром Борисовим?
Заведения на Подоле: кафе и рестораны, которые стоит посетить